صادرات جیره پودر سیر پرندگان

آنتی بیوتیک ها در توجیه اقتصادی واحدهای تولیدی حیوانات نقش مهمی دارند. از این رو در صنعت تغذیه طیور، جیره پودر سیر پرندگان نقش مهمی را ایفا می‌کند. در مجموعه ما، تولیدکنندگان بهترین پودر سیر جیره مرغ گوشتی، با بهره گیری از تجهیزات مهم توانسته اند به این نیاز مهم پاسخ دهند به گونه ای که حتی سالانه میزان زیادی از این پودر را به کشورهای منطقه صادر می‌نمایند.

 

 

صادرات جیره پودر سیر پرندگان

فواید پودر سیر خالص برای پرندگان

 

از آنجایی که پرندگان همیشه در معرض انواع امراض هستند پرورش دهندگان طیور جهت افزایش بازدهی واحد تولیدی خود تمایل به استفاده از آنتی بیوتیک دارند. اما مصرف آنتی بیوتیک شیمیایی به دلیل باقی ماندن در لاشه دام، ممنوع شده است لذا فعالان در این زمینه به دنبال درمان گیاهی امراض می‌باشند.

 

پودر سیر حاوی مقادیر قابل توجهی مواد مغذی و معدنی بوده و خاصیت ضد میکروبی دارد از این رو سبب تقویت سیستم ایمنی می‌شود.
از دیر باز از سیر جهت ضدعفونی کردن و کاهش رشد باکتری و قارچ ها استفاده می‌کردند. یکی دیگر از فواید پودر سیر، افزایش رشد طیور گوشتی و بهبود بازده خوراک آن ها می‌باشد. 

 

در نتیجه به پرورش دهندگان پرندگان توصیه می‌شود به منظور افزایش راندمان تولید و بازدهی اقتصادی و همچنین بهبود کیفیت لاشه برای مصرف‌کنندگان، از این گیاه دارویی در تغذیه طیور گوشتی استفاده گردد.

به خصوص در زمینه پرورش جوجه های گوشتی و مرغ های تخم گذار بسیار پرکاربرد است و به دلیل تنظیم کلسترول موجب افزایش کیفیت تخم مرغ ها نیز می‌شود.

 

 

فواید پودر سیر خالص برای پرندگان

 

نمایندگی فروش جیره پودر سیر پرندگان در تهران

 

شهر تهران جز پرجمعیت ترین شهرهای ایران می‌باشد لذا هر روزه میزان زیادی محصولات به آن وارد و حتی از آن خارج می‌گردد. یکی از محصولات پرفروش و سودآور پودر سیر مخصوص تغذیه طیور گوشتی می‌باشد و تامین کنندگان آن از طریق نمایندگی پودر سیر تغذیه پرندگان و طیور به بازارها عرضه می‌نمایند.

 

در صورتی که شما هم قصد دارید به عنوان عرضه کننده و یا صادر کننده این نوع جیره غذایی به فعالیت بپردازید و یا به دنبال راه اندازی کسب و کاری سودآور هستید این محصول گزینه بسیار مناسبی است لذا لازم است آن را به صورت عمده تهیه نموده و پس از بسته بندی در بازار مصرف عرضه نمایید.

 

به علاوه توصیه می‌شود برای خرید در حجم انبوه و به قیمت عمده با کارشناسان شرکت های فعال در این زمینه مشورت نمایید. البته لازم به ذکر است با خرید مستقیم از مراکز فروش آنلاین این محصول می‌توان از تازگی و کیفیت آن نیز اطمینان حاصل کرد.

 

 

نمایندگی فروش جیره پودر سیر پرندگان در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما