تولید کنندگان جیره پودر سیر میگو در ایران

امروزه به نقش تغذیه در پرورش انواع آبزیان مانند میگو و ماهی توجه ویژه ایی می شود چرا که تغذیه صحیح به همراه مکمل های غذایی مناسب سبب افزایش رشد این آبزیان می شود. از جمله مکمل های غذایی که توسط پرورش دهندگان میگو و ماهی مورد استفاده قرار می گیرد پودر سیر می باشد. جیره پودر سیر میگو باعث افزایش گردش خون در بدن میگو و جذب بهتر مواد مغذی موجود در غذا شده که منجر به رشد بیشتر این آبزی در مدت زمان کمتر نسبت به حالت عادی می شود. پودر سیر بدلیل خواص فراوانی که دارد از اصلی ترین مکمل های غذایی دام و طیور و آبزیان می باشد. ازاین رو شما می توانید جهت ارتباط با نمایندگی فروش جیره پودر سیر مرغ گوشتی نیز از طریق مراجعه به بخش مشاوره و فروش سایت در کوتاه ترین زمان اقدام نمائید.تولید کنندگان جیره پودر سیر میگو در ایران

جیره پودر سیر میگو چیست ؟

جیره پودر سیر میگو چیست ؟برای سهولت در استفاده و ماندگاری بیشتر سیر، آن را بصورت پودر در می آورند. میگو با درصد مشخصی از این پودر که اصطلاحا به آن جیره پودر سیر گفته می شود به همراه سایر مواد غذایی تغذیه می شود. پودر سیر سبب ارتقای سیستم دفاعی بدن میگو شده که همین امر سبب مقاومت بیشتر این آبزی در برابر انواع بیماری ها می شود.

پودر ماهی به همراه درصد مشخصی از پودر سیر غذای اصلی میگو های پرورشی را تشکیل می دهد. تحقیقات نشان می دهد استفاده و عدم استفاده از پودر سیر در سبد غذایی این آبزیان تفاوت بسیار چشم گیری در رشد و بقای این حیوان ایجاد می کند، بطوریکه میگو هایی که توسط پودر سیر به همراه سایر مواد غذایی تغذیه می شوند نرخ رشد و سلامت بیشتری دارند.

همچنین استفاده از این پودر سبب افزایش میزان پروتئین موجود در بدن میگو شده که بیانگر اهمیت  آن در زنجیره غذایی این جانور می باشد. این مکمل غذایی مفید نقش مهمی در پیشگیری و حتی درمان عفونت ها و از بین بردن انگل های موجود در آبزیان دارد.

فروش جیره پودر سیر میگو در فروشگاه های معتبر

فروش جیره پودر سیر میگو در فروشگاه های معتبرفروش جیره پودر سیر میگو توسط فروشگاه های معتبر سراسر کشور صورت می گیرد. خرید از این مراکز فروش می تواند بصورت مستقیم یعنی با مراجعه حضوری و یا بصورت غیر مستقیم با مراجعه به سایت صورت بگیرد. در هر دو روش امکان خرید بصورت عمده و جزئی فراهم می باشد.

خرید بصورت عمده معمولا کم هزینه تر می باشد. روش خرید اینترنتی نیاز به صرف زمان و هزینه ی بسیار کمتری نسبت به روش مستقیم دارد. بعلت وجود تنوع در شرکت های سازنده و حجم های مختلف از این محصول در بازار، قیمت ها نیز متفاوت می باشد.

همواره با مراجعه به مراکز فروش معتبر می توان پودری با کیفیت به همراه قیمتی بسیار مناسب تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما