نمایندگی فروش جیره پودر سیر مرغ گوشتی

پودر سیر حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین و مواد مغذی می باشد و این خواص دارویی و ضد میکروبی آن سبب شده جایگزین مناسبی برای آنتی بیوتیک ها باشد لذا در بسیاری از مرغداری ها از بهترین پودر سیر جیره مرغ گوشتی جهت افزایش رشد مرغ ها و زنده ماندن آن ها استفاده می شود از این رو در تمامی شهرها نمایندگی فروش این محصول وجود دارد.

نمایندگی فروش جیره پودر سیر مرغ گوشتی

تاثیر پودر سیر بر عملکرد رشد مرغ گوشتی

تاثیر پودر سیر بر عملکرد رشد مرغ گوشتیاز گذشته های دور، از سیر به جهت خواص درمانی آن استفاده می شده که مهم‌ ترین آن ها تقویت سیستم ایمنی و تنظیم کلسترول خون می باشد و همین خاصیت آن سبب شده در تغذیه طیور گوشتی نیز استفاده شود. پودر سیر به عنوان یک منبع گیاهی محرک رشد در جوجه ها و مرغان تخم گذار شناخته می شود.

محققان بسیاری به مطالعه در زمینه تاثیر پودر سیر بر عملکرد رشد طيور پرداخته اند و نتایج حاکی از آن بوده است که این ماده علاوه بر خاصیت آنتی بیوتیکی آن، دارای محرکی برای افزایش رشد می باشد از این رو مرغداری ها برای بالا بردن راندمان تولید خود و همچنین پرورش مرغ های گوشتی تر، اقدام به افزودن پودر سیر به جیره غذایی آن ها نموده و از این طریق هم از ابتلا به بیماری جلوگیری می نمایند و همچنین باعث رشد بیشتر مرغ ها می شوند.

خرید جیره پودر سیر مرغ گوشتی ارزان

خرید جیره پودر سیر مرغ گوشتی ارزان امروزه پرورش دهندگان بسیاری جهت افزایش سود خود و پرورش طیور گوشتی بزرگتر،  تمایل به استفاده از این پودر در جیره غذایی پرندگان خود دارند از این رو تولیدکنندگان این محصول با بهره گیری از تجهیزات مدرن و نیروی کار متخصص جهت پاسخگویی به این نیاز مهم، اقدام به تولید پودر سیر به صورت گسترده نموده اند به گونه ای که اخیرا این محصول را در حجم انبوه به کشورهای منطقه نیز صادر می نمایند.

اگر شما قصد خرید جیره پودر سیر مرغ را دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش این محصول از کیفیت و خلوص آن مطلع شوید و یا با کارشناسان آنان تماس حاصل نمایید.

عرضه کنندگان عمده این محصول با استفاده از تکنولوژی اینترنت و تجارت الکترونیک در تلاش اند تولیدات خود را بدون واسطه و به طور مستقیم با نازلترین قیمت به دست مشتریان خود برسانند لذا وبسایت های فروش آنلاين یکی از ارازن ترین راه های خرید پودر سیر می باشد. از این رو به خریداران عمده آن توصیه می شود با مراجعه به این مراکز فروش آنلاین محصول را در میزان مورد نظر خود با قیمتی مقرون به صرفه تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما