بهترین پودر سیر جیره مرغ گوشتی

سیر محصولی مغذی و مفید است که بسیار مورد توجه  دامداران و مرغداران قرار گرفته و عصاره ای مختلفی برای این مشاغل تهیه و تولید شده است. پودر سیر به عنوان یک جایگزین غذایی برای آبزیان به شمار می آید. پودر سیر جیره مرغ گوشتی از مهم ترین شاخه های این محصول می باشد.

مي دانيد که قيمت پياز خشک در درجه اول تابع قيمت خود پياز است.

در ادامه با خواص این محصول بیشتر آشنا خواهید شد. خواص مهم سیر در درمان بسیاری از بیماری ها نقش موثری دارد.

بهترین پودر سیر جیره مرغ گوشتی

کاربردهای درمانی مصرف پودر سیر در مرغداری ها

کاربردهای درمانی مصرف پودر سیر در مرغداری ها

از ویژگی های مهم پودر سیر مرغداری می توان به خاصیت درمانی برای دام ها اشاره کرد.

این محصول به دلیل خاصیت های درمانی که دارد در مراکز دامداری و به خصوص مرغداری ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت مشاوره در زمینه خواص مهم این محصول به صورت کامل تر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

دامپزشکان طی تحقیقات فراوان با کشورهای اروپایی و اسیایی توانسته اند ثابت کنند که استفاده از پودر سیر جیره مرغ گوشتی درجه یک  در درمان بسیاری از بیماری های دامی موثر بوده و تولید این محصول را بومی سازی کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

راهنمای خرید پودر سیر جیره مرغ گوشتی درجه یک

راهنمای خرید پودر سیر جیره مرغ گوشتی درجه یکصادرات و فروش پودر سیر دامی به دلیل کیفیت بالا و استقبالی که از آنها در بازاری های کشور مبدا می شود, بسیارگسترده می باشد.  همچنین قیمت خرید  این محصول صادراتی ایرانی بسیار مناسب است که می تواند بازارهای بزرگتری را نیز به دست بگیرد. خریدار این محصول برای خرید می تواند به نمایندگی فروش جیره پودر سیر مرغ گوشتی مراجعه کرده و برای اطلاع از شرایط خرید با مشاوران اینترنتی در تماس باشد.

پودر سیر جیره مرغ گوشتی

بسیاری از استخرداران برای تغذیه ماهی های خود این حصول با کیفیت را خریداری می کنند زیرا دقت در انتخاب محصول برای آبزیان بسیار مهم است و باید حساسیت ویژه ای به خرج داد. از تاثیرات پودر سیر بر تغذی هاین آبزیان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش رشد و تخم گذاری متعدد
  • کاهش بیماری ها

سیر به عنوان یکی از مهم ترین مواد غذایی در ضد عفونی کردن محیط و بدن موجودات بسیار موثر است. اما ازاین محصول چرخاصیت انواع و اقسام مواد و محصولات متفاوت تولید شده است که یکی از این مواد پر استفاده برای دام و طیور پودر سیر می باشد. قیمت  پودر سیر جیره مرغ گوشتی با توه به نوسانات بازار متفاوت میباشد. لطفا قبل از خرید استعلام کنید.

پودر سیره باید به طور منظم بین دام ها تقسیم شده و یا در مواد خوراکی آن ها ریخته شود و برای زمان دقیق استفاده آ« باید با دامپزشکان متخصص هماهنگ کنید. لطفا برای مقایسه محصولات و شرایط خرید به فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما