ارزانترین قیمت جیره پودر سیر ماهی

جیره پودر سیر ماهی با کیفیت و مرغوبیت بالا با قیمت های بسیار مناسب در بازار عرضه می شود. یک مکمل غذایی سرشار از مواد ایمنی بخش می باشد. این محصول باعث افزایش وزن ماهی ها در مراحل مختلف رشد می گردد. میزان تلفات و مرگ و میر را به صورت شگفت آوری کاهش می دهد. اثرات مثبت این ماده مغذی در بسیاری از مقاله های علمی به اثبات رسیده است. همچنین لازم به ذکر است مشتریان گرامی می توانند علاوه بر تهیه انواع پودر سیر برای آبزیان، می توانند با مراجعه به بخش مشاوره و فروش سایت، نسبت به تهیه بهترین پودر سیر جیره مرغ گوشتی نیز در کوتاه ترین زمان اقدام نمائید.

ارزانترین قیمت جیره پودر سیر ماهی

تفاوت جیره پودر سیر ماهی با جیره پودر سیر طیور

تفاوت جیره پودر سیر ماهی با جیره پودر سیر طیورمقاله هایی در مورد مقدار مصرفی پودر سیر برای ماهیان نوشته شده است که تحقیقات گسترده ای در این موضوع صورت گرفته است، میزان مصرفی این ماده بستگی به تعداد آبزیان و مراحل مختلف رشد آنها دارد.

پودر سیر ماهی تفاوت بسیار زیادی در ساختار و اندازه ذرات با انواع دیگر دارد. بسیار نرم تر بوده و به سرعت در آب به حالت معلق و بسیار کوچک در می آید.

این ماده تقویتی و مکمل برای ماهی ها با انواع طعم دهنده ها استفاده می شود. از نظر کمی و کیفی تفاوت های ساختاری بسیار زیادی دارد.

پودر سیر باعث تقویت سیستم ایمنی موجودات می شود. افزایش وزن و رشد آنها را به دنبال دارد. کاهش تلفات و مرگ و میر آبزیان نتیجه تاثیر این ماده می باشد.

این ماده مقوی جانشین انواع مواد شیمیایی و مصنوعی می باشد و در هر وعده غذایی همراه با مواد دیگر به ماهی ها داده می شود. اندازه استاندارد در هر وعده با توجه به مراحل رشد جانور تعیین می گردد.

خرید جیره پودر سیر ماهی از شرکت های تولیدی این کالا در بسته بندی های مختلف و متنوع امکان پذیر می باشد. فروش این محصول از طریق تمامی سایت های وابسته نیز امکان پذیر می باشد.

این محصول باعث رشد ماهیان می شود و طعم گوشت آنها را تغییر داده و بسیار لذیذ و خوش طعم می شوند. پودر سیر دارای خواص فوق العاده ای برای انواع طیور، دام و آبزیان می باشد.

نکات مهم در خرید جیره پودر سیر ماهی

نکات مهم در خرید جیره پودر سیر ماهیدر خرید پودر سیر مرغوب باید نکات بسیاری را مورد توجه قرار داد. شرکت های تولیدی این کالا از مرغوب ترین انواع سیر استفاده می نمایند.

در تهیه این ماده غذایی از روش های بسیار استاندارد و بهداشتی استفاده می گردد. شرکت های تولیدی این کالا دارای گواهی های استاندارد و تاییدیه های بهداشتی می باشند.

یک محصول با کیفیت باید عاری از هر گونه ناخالصی و میکروب باشد. پرندگان به دلیل زندگی دسته جمعی و ارتباط نزدیکی که با هم دارند باید از نظر بهداشتی به طور مداوم کنترل شوند و هیچ گونه میکروبی در غذای آنها وجود نداشته باشد.

خرید پودر سیر غذای ماهی از مراکز تجاری معتبر باید انجام شود. زیرا هر پودری قابل اعتماد نیست. باید محصولات دارای مشخصات و برند تجاری معتبر باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما